Tuesday, July 4, 2017

Majlis Persaraan Timbalan Pengarah CKPP & Sister Rafeah

Salam everyone....

3 July 2017 @ Lacomme Country Resort, Putrajaya 

Majlis Persaraan Timbalan Pengarah CKPP, Dr. Hj. Wan Mazlan dan Sister Rafeah diadakan di Lacomme Country Resort, Putrajaya.

Majlis turut menjemput YBhg. Dato' PPP untuk bersama-sama meraikan majlis tersebut.



Yang diraikan

Us with YBhg. Dato' PPP, Dr. Wan and sis Rafeah

Me and my office mates aka bff

Mr Hubby yg pantang jumpa mic 

Tq for reading !!!

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 2017

Salam everyone!!!

Rase nyer masih tak terlewat lagi nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kpd semua rakan2 muslimin & muslimat, maaf zahir & batin kalau ade salah & silap ye... ;)

So raya tahun ni, kat mana? Soalan khas utk org yg dah kawin lah yer..yg bujang mst la balik kmpg memasing kan...hah bg yg dah kawin ni paham2 lah ye...

Memandangkan tahun lps dah raya di Serdang (rumah mak mertua), so tahun ni raya di Melaka lah..yeayyyyyy my hometown....best,best,best!!!!

Malas nak tulis panjang2 tgk la pics2 kat bawah nnt, yg pasti nyer seronok sesgt raya tahun ni...
Semoga dpt bertemu Ramadhan and Aidilfitri tahun hadapan insyallah...;)

video

video

video

video


Menu wajib kat Melaka...Acar Rempah resepi turun temurun

Menu wajib lagi...Rendang Palembang mak siti 

Kuah lodeh pun tak pernah tinggal ni

Menu buka puasa terakhir..lepas penat memasak seharian ;)

Gamba lamo

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir & Batin dari saya & suami

Cer tgk ni..asal tngkp gamba mesti susah nak senyum ;)

Bersama family tercinta..adik yg ke-3 je takde dlm gamba..lambat sgt sampai

Bersama ibunda tercinta
Ank2 & cucu mak siti ;)

Ank dara mak siti & cikgu habsah ;)

Tq for reading !!!