Tuesday, July 4, 2017

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 2017

Salam everyone!!!

Rase nyer masih tak terlewat lagi nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kpd semua rakan2 muslimin & muslimat, maaf zahir & batin kalau ade salah & silap ye... ;)

So raya tahun ni, kat mana? Soalan khas utk org yg dah kawin lah yer..yg bujang mst la balik kmpg memasing kan...hah bg yg dah kawin ni paham2 lah ye...

Memandangkan tahun lps dah raya di Serdang (rumah mak mertua), so tahun ni raya di Melaka lah..yeayyyyyy my hometown....best,best,best!!!!

Malas nak tulis panjang2 tgk la pics2 kat bawah nnt, yg pasti nyer seronok sesgt raya tahun ni...
Semoga dpt bertemu Ramadhan and Aidilfitri tahun hadapan insyallah...;)






Menu wajib kat Melaka...Acar Rempah resepi turun temurun

Menu wajib lagi...Rendang Palembang mak siti 

Kuah lodeh pun tak pernah tinggal ni

Menu buka puasa terakhir..lepas penat memasak seharian ;)

Gamba lamo

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir & Batin dari saya & suami

Cer tgk ni..asal tngkp gamba mesti susah nak senyum ;)

Bersama family tercinta..adik yg ke-3 je takde dlm gamba..lambat sgt sampai

Bersama ibunda tercinta
Ank2 & cucu mak siti ;)

Ank dara mak siti & cikgu habsah ;)

Tq for reading !!!


No comments:

Post a Comment

QUALITY TIME WITH MY LOVELIES

9-10.12.2017 Alhamdulillah diberi kesempatan utk bawa my family berjln2 sempena cuti sekolah. Malam sabtu, ke Ayer 8 and Food Truck, Putr...